1.3.11

北京同胞列根

這位善良的同胞可以算是經典中的經典
佢由今年開始係我的同房
我會用潔癖 呢倆個字去形容佢
佢好鐘意著佢套至愛 fab爆既PJ   係好花既寶藍色 同佢對藍色膠拖
成個LOOK真係好銀牙 佢又好鐘意煮飯 向廚房又將D野放得好整齊
佢最近買左技有Babie樣的藍色洗潔精 基本上佢最鐘意炒野食 餐餐炒鑊勁 由於宿舍抽氣系統經過特別設計 佢唔係抽氣 而係將廚房的氣味連接到各個房間 所以係唔可以叫抽氣扇 係'連氣'..
因此每一日可以一路Facebook 一路估人地煮咩 列根同志永遠鐘情蝦仁炒蛋... 我頂 我最憎食蝦
日日都好似香港有個上海婆炒蝦膏咁....
佢仲好鐘意用MEMO紙同人溝通 (大字報咩) 你有事就跟人說唄!
真係好白痴 向廚房貼埋D叫人保持衛生 雖然用意良好 但係方法係錯
佢有一之漏低電話向廚房 我咁有好奇心(係8) 就去睇一下 見到佢電話簿有個名叫'司機'..
即刻諗, wow佢一定係富二代...定佢司機其實係三輛車伕(唔好打我)

根同志真係好鐘意唱歌 成日自哼歌
佢第一次同我傾計 佢自問自答" 我在想呀,這香港的小姑娘怎麼這麼酷?!"
"是否香港人都是這樣" 為了一洗同胞對香港人的壞印象 我好有禮貌地說'當時我剛下機,還有時候比較累..等等...'  佢係咁用007手勢托住下巴 係咁打量我 話我似王菲 又話咩叫我搵返個竇唯........-_-
後來我同佢係咁吹水 佢話佢以前鄉下有胡同 不過文革屋企係地主被人斗左
然後又批評中共同討論六四 其實同志真係一個好人(好壟斷)

No comments:

Post a Comment