18.2.11

河北省同胞A

其實呢個故事我都講過好多次
係發生向上年的
話說我們親愛的偉大的購物力極強的一位河北省同胞A


我記得我見到佢個COMMON ROOM 個SOFA 上係放滿D大樽可樂
完全係坐唔到
我地問佢你買咁多做咩 佢話係用唻溝'夾克丹尼'(Jack Daniel)自己豪情盡飲 慨嘆著離鄉之苦
佢之後好熱情咁話請我地飲
我地就一路撥開D可樂等佢拎支夾克丹尼出唻
佢冇情情走去開雪櫃 原來佢收埋左支夾克丹尼向雪櫃
但係將D'應該'放入雪櫃既可樂放向SOFA
你話佢係咪ON9? 邊有人將WHISKY放向冰箱嫁?

*********"同志, 你挺逗的~! *****

P.S 之後佢成個人變到好嘻哈, 上年都仲會俾佢向條街一嗌" HI,多~fi' 佢地傾向發音做 Dolphin....
(呢個POINT我可以寫下一篇) 我對佢既印象就永遠係將夾克丹尼放去雪櫃既一位經典人物
真係可以媲美有D酒樓部長問你要唔要雪紅酒 同埋D亞茂話唔該啤酒加加冰 -_-

No comments:

Post a Comment