1.2.11

傅而雅之偽憤青+港女的第一篇粗口文章

其實本人內心是粗口如機關槍橫飛
依家聽緊李炳文既

昨夜渡輪上 都唔撚知係嘜Q組合

惹起我把火其實係住向我隔離條ON9 毒男
條粉樣係香港人 家境富有 我用幾分鐘 同我專留意無聊野既眼光
一野睇通我一打佢個頭係一定會有回音
最令我佩佈 係佢係有女朋友 世間臭味相投
我頂你個肺 果排 聖誕佢地玩屈蛇
每朝 唔係 係 每中午時分 條女好撚明咩係掩耳盜鈴既道理 就一邊住吹頭髮 一邊好似以為自己向HMV帶HEADPHONE試聽歌咁撚樣大嗌佢條仔起身''喂丫~你咁懶架~快D起身丫~
我仆你個臭街 我問電話先生,你個ALARM功能係咪無左能呀
仲有變左我自然醒既仆街元素

拿,佢地咁仆街 點解我仲要咁撚ON9 明知宿舍班撚樣特登分種族分房都要住 我真係貪可以用條PK(隔離個廚房櫃) 我屌你老. 我真係咁撚CHEAP 我下年一定搬 自己住

點解我坐咁撚內飛機唻呢到 要日日聽住班仆街毒男D J聲
我真係好撚想殺Q死哂佢地  ( PAUSE一陣,好正呀爆粗真係,仲要聽住鄧麗君 小城故事 基本上我可入得青山)

妖你班低能仔向到睇周星馳 唔好迫我再聽啦好冇 我睇撚左十Q百萬次 都識背啦 我頂你個背脊 正抽筋

岩岩成班美男 好撚認真 向到討論 '依~聽日係年卅晚, 要唔要食團年飯,喂!去打邊爐.." (其實都好正常) 重點係
班社會未來主人翁 食唔食關我撚事 洗唔洗講咁撚大聲呢
(NOW 好Q HIGH聽緊 The Thunders - She's in Hong Kong 1968)


佢地仲要好撚抽筋醒咁以為向廚房到用激嘈低888888度聲線 你知啦 開會 以為冇人聽到 好撚煩呀 收皮啦 死啦 D青春豆 死啦 D死毒男 

都唔撚知點解D英國人鐘意起樓 D牆如tissue般薄
真係好撚ART嫁姐 Are you alright,mate?
我MATE你條毛
都痴撚線
我仲記得以前向香港聽到嘈音 我搵唔到實Q 我自己上門拍門
依家都唔會投訴 淨係向到自言自語

嘩 打到好撚長

仲有呢前日條仆街死英國混黑人鐘意噴埋D CHEAP爆 HUGO BOSS 香水 醉友 真係CHEAPPPPPPPPP 爆 銀牙!
見到人地北京仔著住一身難以理解既PJ 笑WOR
佢呢 又好得邊撚到呀 又嗅 又7 ON 99咁
仲要踢撚黑度門 人地投訴 我同佢講條噴 成千上萬一樣味 COLOGNE CK HUGOBOSS 既7頭呀? 屌

岩岩查點串COLOGNE GOOGLE醒撚到
都咁撚夠GINGER打出唻

古 龍 水

ancient water dragon 
好啦 夠鐘收皮 打到好撚腳痺
係咪覺得我平時假正經 假文藝呢
我只係覺得發完洩 好撚正 





No comments:

Post a Comment