10.4.10

今日聽家姐講話呀媽去台灣一落機聽到台語歌就熱淚盈眶
真係好好笑

我解釋我點解轉科 解釋好內
其實很多時候很多事情 真係有咁多答案去解釋?

我記得之前有人問我
"唔通你諗住一世做藝術家咩?!"
咁如果係 又有咩錯呢
我相信所有事物都有佢地的存在價值

一句到尾 我問心無愧 我那用在意別人怎樣看

我不會再埋怨沒有人了解我
我只會用盡自己能力去做好自己
我相信自然會遇到志趣相投的人

人是要忠於自己
如果不是的話,又怎去追求理想呢?
什麼要實際一點, 那些只是要去尋找解決方法而己
但不要放棄是最重要的

總之 等著瞧吧

No comments:

Post a Comment